Auto
Lotus Evora: Na tržištu je duže od desetljeća, a i danas je jedan od najboljih Lotus predstavlja novu izvedbu s kojom se želi približiti onima koji traže više komfora u vožnji.

Lotus predstavlja novu izvedbu s kojom se želi približiti onima koji traže više komfora u vožnji.

U Norfolku nikad nisu marili za trendove, a još manje za komfor vozača i sretnika na suvozačevom mjestu. Sporedno je i to što morate biti dobro zagrijani da biste ušli u bolid kalibra Elise, a da ne riskirate ozljedu leđa. Njihovi modeli na tržištu su i duže od desetljeća, ali uz uvijek visoko odmjerenu cijenu.

Ponosni Britanci ne znaju se baš prilagođavati tržištu, ali pokušavaju. Tako su uz najavljen električni hipersportski model odlučili omekšati Evoru. Automobil je to koji pravi vozački puristi i danas izuzetno cijene.

A kako bi privukli neke nove kupce, predstavljaju "običnu" GT410 izvedbu. Nemalih je 11.000 eura jeftinija od sport-izvedbe, a donosi svakodnevnu upotrebljivost. Ima Sparco sjedala i klimu, a na raspolaganju je i premium infotainment sustav, luksuz koji se teško nalazi u Lotusu. Bolja je i zvučna izolacija, a podebljane su i obloge vrata. Ubačeni su i pretinci, pa i oslonac za ruke. Tempomat, senzori za parkiranje i grijana sjedala ulaze u standardnu opremu.

U mehaničkom smislu najveća je novost omekšan ovjes, a ugrađene su gume Michelin Pilot Sport 4S.


Lotus Evora GT410 na njemačkom tržištu stoji 99.000 eura.

 

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.