Auto
Peugeot obnovio 308, najveća novost je u kabini Aktualna generacija Peugeotovog kompakta na tržištu je oko sedam godina, što ga čini osjetno starijim od svih rivala. Vrijeme je za nasljednika.
# Peugeot

Aktualna generacija Peugeotovog kompakta na tržištu je oko sedam godina, što ga čini osjetno starijim od svih rivala. Vrijeme je za nasljednika.

A sudeći po onome što su napravili 508 i potom 208 i 2008, očekuju nas odlične stvari, posebno kad je dizajn u pitanju. No moramo se još strpjeti jer je Peugeot upravo izašao s još jednim blagim redizajnom. 

 

Peugeot / 

Novosti su gotovo neprimjetne pa tako uz novu Vertigo plavu boju i dva nova dizajna naplataka možete pronaći tek minimalne detalje. Iznutra pak ne možete promašiti novosti. Analogna ploča s instrumentima je postala prošlost. Stigao je i-Cockpit od 10 inča preuzet od 208-ice, a nadopunit će ga poveći zaslon infotainmenta osjetljiv na dodir.

Ispod poklopca stari znanci, a na vrhu je i dalje GTI. Pokreće ga 1.6 turbak s 263 KS i 340 Nm, i to u kombinaciji ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa. 100 km/h ima za šest sekundi, a limitiran je na 250 km/h.

 Onima skromnijih apetita namijenjen je 1.2 trocilindraš u izvedbama sa 110 i 130 KS, gdje se jači može dobiti i s osam-stupanjskom automatikom. Konačno, u ponudi ostaje i 1.5 dizelaš, također u dvije izvedbe snage, sa 100 i 130 KS.

 

Peugeot / 

Kad se radi o modelu na zalasku dobro je što će vlasnik dobiti model s bogatom opremom. Ovdje su tako standard dvozonska klima, DAB radio te obilje sigurnosne opreme. Uz adaptivni tempomat na popisu su kamera za nadzor okoline, držanje trake, senzor dugih svjetala, prepoznavanje prometnih znakova itd.

Nadajmo se kako će ovako posložena ponuda biti prepoznata i od Peugeotovih klijenata kojima se nude i brojni rivali, svi redom osjetno mlađi i ponude prilagođenije novim trendovima.

(Index Auto)

 
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.