Auto
Renault Megane s novom tehnologijom i hibridnim pogonom Objavljene su prve informacije o redizajniranom Meganeu – od sada je dostupan kao plug-in hibrid, dobio je 10,2-inčnu digitalnu instrument ploču i novi 9,3-inčni multimedijski sistem.

Objavljene su prve informacije o redizajniranom Meganeu – od sada je dostupan kao plug-in hibrid, dobio je 10,2-inčnu digitalnu instrument ploču i novi 9,3-inčni multimedijski sistem.

Renault je najavio redizajnirani Megane, koji je do sada u svoje četiri generacije od 1995. godine prodan u više od 7 milijuna primjeraka, a redizajnirani model će nastaviti taj put. Jedna od najvećih novosti je uvođenje plug-in hibrida, ali i nova digitalna instrument ploča i multimedijski sustav.

Megane E-TECH Plug-in hibrid dolazi s motorom snage 160 KS, a sastoji se od 1,6-litrenog benzinca, dva električna motora i mjenjač s više načina rada. Ima ugrađenu bateriju od 9,8 kWh koja nudi do 65 km voženje u gradu, odnosno do 50 km u mješovitoj vožnji, a kod izbora vožnje samo na struju maksimalna je brzina ograničena na 135 km/h. Za početak će ova izvedba biti dostupna samo u karavanskoj Grandtour izvedbi, a kasnije će biti dostupna i kod kompaktne izvedbe.

U ponudi je i 1,3 TCe benzinski motor u izvedbi sa 100, 115, 140 i 160 KS, gdje se dva najslabija nude isključivo sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, dok se pak 160 KS snažna izvedba nudi isključivo sa 7-brzinskim EDC automatskim mjenjačem s dvije spojke., dok se kod 140 KS snažne izvedbe može birati između ručnog i automatskog mjenjača. Dizelsku ponudu čini 1,5 Blue dCi motor koji dolazi u izvedbi s 95 KS i ručnim 6-brzinskim mjenjačem i u izvedbi sa 115 KS u kombinaciji sa 7-brzinskim automatskom mjenjačem s dvije spojke.

Odmah su predstavljene i obje sportske verzije, R.S. i R.S. Trophy, gdje obje nude 300 KS snažan motor s 420 Nm okretnog momenta (automatik), odnosno 400 Nm okretnog momenta (ručni mjenjač), no sad se na R.S. modelu više ne može dobiti CUP ovjes koji je rezerviran samo za Trophy izvedbu.

Mnogo je promjena u unutrašnjosti, pa je Megane sada dostupan s 10,2-inčnom digitalnom instrument pločom i novim 9,3-inčnim multimedijalnim sustavom s najnovijom generacijom Renault Easy Link sustava, a promjene su zahvatile i dio s fizičkim tipkama za upravljanje klimatizacijom radi lakšeg upravljanja. A ugrađeni su i novi sustavi za pomoć u vožnji, uključujući i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama, a riječ je o autonomnom sustavu razine 2.

Dorađen je i vanjski dizajn, pa su tako primjetna modernija prednja i stražnja svjetla s novim LED svjetlosnim potpisom, dorađeni su prednji i stražnji branik, a tu su i novi aluminijski naplatci i tri nove boje.

Novost je i ukidanje opreme GT Line, te ona sada dolazi pod imenom R.S. Line i donosi drugačiji prednji i stražnji branik, veće aluminijske naplatke (17 ili 18 inča), sportska sjedala i volan te sportske detalje u unutrašnjosti.

Novi Renault Megane na tržište stiže na ljeto, a cijene bi trebale ostati slične sadašnjem modelu

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.