Auto
Šta skriva kamuflaža Volkswagen Caddy?
#

Volkswagen Caddy je veoma popularno lako komercijalno vozilo. Aktuelni Caddy, iako je obnovljen 2015. godine, zaparvo datira još iz 2003. godine, kada je na tržište lansiran Typ 2K.

Iako među komercijalnim vozilima, takva starost ne znači mnogo, tržišni rezultati to zorno pokazuju. Naime, tokom prva dva mjeseca ove godine, VWCV (Volkswagen Commercial Vehicles) je na svjetsko tržište plasirao 25.000 Caddya i u odnosu na proteklu godinu zabilježio pad potražnje za 5,4%.

Naravno, za planere u VWCV to je i bilo očekivano, pa je postupak pripreme novog modela već započeo. Da je razvojna faza već počela, najbolje potvrđuju nove špijunske fotografije koje prikazuju funkcionalni prototip.

Kamuflaža skriva karoserijske detalje, što zapravo i nije toliko bitno, jer će karoserija, radi očuvanja zapremine tovarnog prostora zadržati kutijastu formu.

Prave novosti nisu vidljive spolja. Naime, novi Caddy će biti postavljen na MQB platformu, što će omogućiti čvršću i lakšu konstrukciju, korištenje novih benzinskih, i dizelskih motora, kao i hibridnog sistema sa 48 V instalacijom, te novih sistema sigurnosti, povezivosti i infotainmenta. Uz to, MQB platforma će omogućiti da Caddy, kao i do sada bude dostupan sa (bar) dva međuosovinska rastojanja, sa različitim konfiguracijama i izvedbama, kao vozilo za prevoz i robe i putnika.

Očekuje se da bi novi Caddy mogao biti predstavljen tokom 2021. godine, sa standardnim i dugim međuosovinskim rastojanjem. Nakon toga, očekuje sa da bi Transporter T7 mogao biti predstavljen tokom 2022. godine, a prema nezvaničnim informacijama, Caddy bi mogao biti integrisan u nadolazeću gamu T7 modela.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.