Auto
Bijesni kineski vlasnici tvrde da su njihove Tesle lošije od američkih Kineski ministar za industriju, reagirajući na pritužbe nezadovoljnih kupaca, zatražio je od Tesle potvrdu da su vozila proizvedena u Kini jednaka onima koja se proizvode u drugim postrojenjima. Evo što su otkrili.

Kineski ministar za industriju, reagirajući na pritužbe nezadovoljnih kupaca, zatražio je od Tesle potvrdu da su vozila proizvedena u Kini jednaka onima koja se proizvode u drugim postrojenjima. Evo što su otkrili.

Među proizvođačima električnih vozila trenutno prednjači Tesla, čvrsto držeći vodeću poziciju s dobrim izgledima da i ubuduće tako ostane, dok s druge strane etablirani proizvođači automobila poput GM-a i Ford-a, nastoje ga sustići u ovom segmentu. Iako se stvari uvijek mogu promijeniti, Teslino tvornica u Šangaju, Gigafactory 3, u kojem je proizvodnja već krenula, govori u prilog tome da će kompanija nastaviti rast.

Nova šangajska tvornica podignuta je kako bi se u njoj proizvodio Tesla Model 3, kao i Model Y, čija bi proizvodnja uskoro trebala početi. I dok bi oba modela trebala biti identična onim proizvedenim za sjevernoameričko i europsko tržište, sudeći po reakcijama kineskih kupaca, čini se da među njima ipak postoje značajne razlike.

Naime, kineski ministar za industriju, reagirajući na pritužbe nezadovoljnih kupaca, zatražio je od kompanije Tesla uvjerenje da su njihova vozila proizvedena u Kini jednaka onim koja se proizvode u drugim postrojenjima.

Pritužbe se odnose na čipove koji su, prema tvrdnjama kupaca, slabijih karakteristika u odnosu na one ugrađene u vozila za druga tržišta, navodi Car Buzz.

Budući da su kupci ove kategorije vozila upravilu dobro educirani u vezi s proizvodom koji kupuju, njihova očekivanja su samim time velika. A kako unaprijed znaju za što bi sve njihov Tesla mogao biti sposoban, bilo kakvo nepodudaranje je dovoljan razlog za nezadovoljstvo.

Na društvenim mrežama u Kini kupci su u komentarima isticali kako kontrolne jedinice u njihovim vozilima ne pokreće čip HW 3.0, već manje napredna verzija HW 2.5. U okviru sustava za asistiranu vožnju, čip HW 3.0 je veoma važan za opcijski Full Self-Driving mode, odnosno tehnologiju samostalnog upravljanja. Kineski kupci primijetili su nepodudaranja u vezi s čipom detaljnim proučavanjem specifikacija koje se dobivaju uz vozilo.

Kako vlada u Kini budno nadgleda događanja na društvenim mrežama, nije im trebalo mnogo vremena da primijete raspravu koja se ovim povodom razvila, kao i da reagiraju zahtijevajući od proizvođača da "dokaže konzistentnost proizvoda u pogledu kvalitete i sigurnosti".

Iz kompanije Tesla su priznali krivicu. U odgovoru su naveli da je do zamjene čipa došlo uslijed toga što im njihov dostavljač nije isporučio napredniji čip, te su zbog toga bili primorani ugrađivati stariju verziju, a da će svim kupcima kod kojih je došlo do ovih neslaganja, stariji čip biti zamijenjen novim.

Ostaje otvoreno pitanje bi li kompanija poduzela ovaj korak da se kupci nisu žalili.

 

(Index.hr)

 

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.