Face Price
Brod ili autobus? Na cesti, Riverbus se ponaša praktično kao i svaki drugi autobus, budući da osnovu čini MAN-ova kamionska šasija, koja je sa donje strane opremljena koritom, kako bi se u vodi ponašala adekvatno i dostizala potrebnu brzinu.
#

Da li je to brod? Ili je to autobus? Gledajući novi Hafencity Riverbus u Hamburgu, to je zapravo oboje istovremeno. Upravo ta kombinacija je idealna za lučki grad na rijeci Elbi, jer se velika većina njegovih turističkih atrakcija nalaze se na ili u blizini vode. Tako ova nova atrakcija vješto kombinira ture i po vodi i po asfaltu.

Na kopnu, ovo vozilo radi kao normalni autobus te ima ugrađene čak i STOP tastere. Ne zato što će zapravo stvarno stajati na stanicama, nego zato što je to bio uslov da ovo neobično vozilo dobije dozvolu za rad. Kao vlasnik prvog amfibijskog autobusa u Njemačkoj, Fred Franken je morao u mnogo prilika da bude pionir u radu. Trebalo je četiri godine prije nego što je početna ideja konačno postala stvarnost. Dobijanje dozvola predstavljao je u stvari najveći izazov, pošto njemački saobraćajni zakon ne predviđa amfibijska vozila.

Dodatni izazov predstavlja činjenica da je ova amfibija sedmično dostupan samo jedan dan za eventualne popravke i održavanje. To je zbog činjenice da je potražnja za ovim vozilom ogromna: “U prva dva mjeseca rada imali smo više od 6000 putnika, uključujući i lokalno stanovništvo, kao i ljudi iz okoline”, saopštava Fred Franken, koji je oduševljen koliko dobro je prihvaćena njegova njegova ideja. Drugi gradovi su također uvidijeli sve prednosti amfibijskog vozila iz Hamburga, pa je već naručeno i u izgradnji još nekoliko amfibijskih autobusa.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.