Auto
Budućnost mobilnosti: Automobile nećemo posjedovati ​Toyota je u Amsterdamu predstavila svoju viziju budućnosti automobilizma ili budućnosti mobilnosti uopšteno. Posjedovanje automobila više se neće uzimati zdravo za gotovo. Glavna riječ biće dijeljenje.
#

Toyota je u Amsterdamu predstavila svoju viziju budućnosti automobilizma ili budućnosti mobilnosti uopšteno. Posjedovanje automobila više se neće uzimati zdravo za gotovo. Glavna riječ biće dijeljenje.

"Toyota će nuditi usluge mobilnosti tako što ćete u nekom trenutku odabrati vozilo koje će vam najviše odgovarati", objasnio je Matt Harisson, potpredsjednik evropske Toyote. Od skutera do SUV-a ili sportskog automobila.

Prilikom učestvovanja u predstavljanju nove marke Kinto u Amsterdamu radi razvoja usluga i tehnologija za dijeljenje mobilnosti u budućnosti, Toyota je naglasila da su dobro pripremljeni za budućnost.

U mnogočemu, bolje od mnogih drugih marki, navodeći nove usluge i elektrifikaciju kao bitnu vezu.

Harisson je rekao je za Automotive show da razvoj mobilnosti vide kao prirodni produžetak poslovanja.

"Jedna smo od najvećih kompanija za mobilnost na svijetu. Tehnološke smjernice se mijenjaju, povezanost je vezana za komunikaciju. Gradovi se mijenjaju, a pravila vožnje u gradovima se takođe mijenjaju, te dodao da je Toyota u toj igri koju igraju i koju će igrati dobro pozicionirani proizvođači vozila.  Ne samo zbog proizvoda i niskougljične tehnologije naših vozila, već i zbog temelja koje smo postavili. Od prodavača do usluga koje već pružamo", pojasnio je.

Toyotin čelnik kaže da u Europi već postoji šest različitih proizvoda i usluga za mobilnost - od dijeljenja automobila do potpunog zakupa.

Danas svaka usluga ima jedno ime, koje će u budućnosti biti poznato pod markom Kinto.

"Dugoročno gledano, gradovi će sve više biti zatvoreni za promet vozilima, tako da će biti manje potražnje za automobilima i više potražnje za prijevozom u posljednjim kilometrima. Za korisnika koji danas koristi automobil, vlasništvo automobila je veliki trošak. Primjećujemo porast potražnje za dijeljenjem automobila", kaže Harisson, koji naglašava zahtjev za promjenom poslovnih modela.

Stoga si usluge mobilnosti temelj Toyotine budućnosti.

Japanci ulaze u drugu fazu nakon višegodišnjeg istraživanja. Slovenija, kako navodi RTV SLO, takođe nudi usluge DriveMe ekonomije dijeljenja za poslovne korisnike. Služba će se postupno preimenovati u Kinto. Ovo je alternativa konvencionalnom vlasništvu, gdje davatelj preuzima rizik od smanjenja vrijednosti automobila i dodavanja usluge.

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.