Auto
Najčešći mirisi u automobilu koji ukazuju na to da imate problem Sigurno ste, sjedeći u vašem limenom ljubimcu, imali priliku osjetiti određeni smrad koji je vrlo vjerovatno ukazivao na neki kvar. Jedni su mirisi prisutni samo dok se automobil kreće, drugi dok stoji, a treći jedino kada je vruće.
# Agencije

Uz neobičnu listu potencijalnih mirisa koji se povezuju sa kvarovima, naučite šta se to dešava vašem automobilu prije nego što posjetite automehaničara.

ZNOJNE ČARAPE

Kada? Nakon što upalite ventilaciju.
Razlog? Riječ je o plijesni nakupljenoj zbog vlage kondenzirane unutar isparivača klima uređaja.
Rješenje? Spas može biti pojačavanje ventilacije do maksimuma dok je klima-uređaj isključen.

SUMPOR

Kada? Stalno, a posebno kad vozilo miruje poslije duge vožnje.
Razlog? Taj se miris povezuje uljem koje curi iz mjenjača, prijenosa ili nekog diferencijala.

BENZINSKA PUMPA

Kada? Dok je vozilo parkirano u garaži, a osobito za toplog vremena.
Razlog? Nekoć je to bilo uobičajeno, tačnije prije 30ak godina, dok je u rasplinjačima nakon vožnje ostajalo goriva. Današnje ubrizgavanje je osjetno drukčije, a na ugrađuju se i isparivači koji to sprečavaju. Vjerojatno je problem u dovodu ili spremniku goriva.

TRULA JAJA

Kada? Dok motor radi.
Razlog? To je miris hidrogen sulfida u izduvnom sistemu proizišlog iz sumpora u gorivu. Vjerovatno je problem u katalizatoru koji bi taj spoj trebao „uništiti“. Razlog može biti i u ubrizgavanju goriva.

VRUĆE ULJE

Kada? Dok je motor zagrijan.
Razlog? Najvjerojatnije je da ulje kapa na cijevi izduvnog sistema, možda iz brtve radilice. Nije nužno da ćete naći tragove na asfaltu pod autom. Kapi koje dotaknu ispuh odmah ispare pa potražite tragove dima

6. SPALJENI PAPIR

Kada? U svim brzinama, a posebno dok „šaltate“.
Razlog? Kvačilo se pali zbog potisne ploče koja proklizava, a miris paljenog papira je tu jer je sastav tarnog materijala spojke ustvari papir. Možda vozite s nogom na papučici kvačila , a možda morate promijeniti spojku.

7. SPALJENI TEPIH

Kada? Nakon što ste predugo ili prejako koristili kočnice?
Razlog? Pločice kočnica su se pregrijale, što je posve uobičajeno nakon spusta planinskim prijevojima. Osjećate li miris spaljenog tepiha u vožnji, pođite mehaničaru. Možda je blokirala čeljust ili parkirna kočnica.

8. JAVOROV SIRUP

Kada? Nakon što se motor zagrije ili nekoliko minuta nakon što ga ugasite.
Razlog? Rashladna tekućina sadrži slatkasti, ali toksični, etilenski glikol koji negdje curi. Možda iz crijeva hladnjaka ili glave cilindra.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.