Biznis
Kanton Sarajevo će na proljeće biti veliko gradilište Pomenuta gradilišta danas je obišao ministar saobraćaja KS Adnan Šteta sa direktorom Direkcije za puteve KS Selmirom Kovačem, te predstavnicima firmi izvođača radova

Radovi na gradnji nadvožnjaka preko željezničke pruge, najzahtjevnijeg dijela projekta IX transverzale, koji treba spojiti ulice Safeta Zajke i Džemala Bijedića u općini Novi Grad teku planiranom dinamikom, dok su oni koji se izvode na dijelu trase Prve transverzale, od kružnog toka kod benzinske pumpe Gazprom do ulaza u prvi portal u sarajevskom naselju Šip, planirani da se okončaju u narednih 18 mjeseci.

Pomenuta gradilišta danas je obišao ministar saobraćaja KS Adnan Šteta sa direktorom Direkcije za puteve KS Selmirom Kovačem, te predstavnicima firmi izvođača radova.

IX trasverzala je saobraćajnica koja je izgrađena od Mojmila, preko Alipašinog Polja, ulicom Ive Andrića do raskrsnice s ulicom Džemala Bijedića, a novi planirani dio pružat će se do predviđenog kružnog toka na spajanju ulica Safeta Zajke i Smajila Šikala, navedeno je tokom današnjeg obilaska.

“Ovo je jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata, kako za Kanton Sarajevo, tako i za Općinu Novi Grad, jer spaja dva dijela ove općine, tačnije ulice Džemala Bijedića i Safeta Zajke. Planirano je da nadvožnjak bude završen u aprilu ove godine, nakon čega se nastavljaju radovi na kružnom toku i spajanju krakova, tako da će Općina Novi Grad u toku naredne godine biti povezana u jednu cjelinu”, istakao je ministar Šteta.

Dodao je kako će se na ovaj način osigurati brži prijevoz prema gradu, aerodromu, autoputu, Zenici.

Po njegovim riječima, mnogo je projekata koji se realizuju, zbog čega će Kanton Sarajevo na proljeće biti veliko gradilište, pa ovim povodom apeluje na građane da budu strpljivi zbog eventualnih gužvi koje će nastati tokom izvođenja radova.

“U interesu nam je smanjiti gužve, povećati kvalitet života stanovnika i stvoriti pretpostavke za druge projekte. Radit ćemo i na promjeni semaforne signalizacije koja također stvara velike gužve u prometu, jer je ona rađena na bazi potencijala osamdesetih godina. To znači da nam semaforni signali ujutro u pola osam, kada su najveće gužve i u ponoć imaju isto trajanje. Zamjenom platforme rasteretit ćemo saobraćajnice, a u planu je i izgradnja saobraćajnog centra”, najavio je ministar Šteta.

Programom javnih investicija Kantona Sarajevo za period 2017 – 2019. godina predviđena je realizacija ovog projekta u ukupnom iznosu od 19.450.609 KM.

Tokom obilaska Prve transverzale ministar Šteta se uvjerio kako su urađeni pripremni radovi ali da će se njihovo intenziviranje nastaviti početkom građevinske sezone u proljeće.

Ovom prilikom, direktor Kovač je kazao kako radovi na ovoj poddionici koštaju 12,7 miliona KM, a sredstva su u potpunosti obezbijeđena iz Budžeta KS, bez udjela kreditnih sredstava.

“Kompletna trasa Prve transverzale koštat će oko 300 miliona KM, a Vlada FBiH već je obezbijedila 35 miliona KM. Sredstva za realizaciju projekta obezbijedit će se i iz kredita EBRD-a", istakao je direktor Kovač.

Cjelokupna trasa Prve transverzale kretat će se od Zagrebačke ulice, preko mosta na Miljacki, Zemaljskog muzeja, pored Željezničke stanice, fabrike Bosnalijek, iza naselja Šip, potom će tunelom Kobilja Glava – Hotonj ulaziti u Vogošću, te prolaziti pored Vogošće i spajati se sa Jošaničkom petljom i dalje na autoput A1.

Prije obilaska gradilišta ministar Šteta je boravio i u prvoj radnoj posjeti u prostorijama Direkcije za ceste, gdje o aktuelnim projektima razgovarao sa uposlenicima.

Ostali clanci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.