Ekonomija
U ponedjeljak potpisivanje ugovora za dionicu Tarčin – ulaz u tunel Ivan Potpisivanje ugovora o izgradnji autoceste na dionici Tarčin - Konjic, poddionica Tarčin - Ivan, LOT 1, Tarčin - ulaz u tunel Ivan bit će upriličeno u ponedjeljak, 24. augusta u 11 sati
# Fena

U ponedjeljak, 24.08.2020. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH, u ulici Adema Buća 20 u Mostaru, biti upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan, najavljeno je iz Autocesta FBiH.

Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitori, Hamed Ramić u ime konzorcija izvođača radova Euro – Asfalt d.o.o. Sarajevo i Granit AD Skopje, te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred konzorcija izvođača radova. 

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77.903.313,84 eura, i biti će financiran sredstvima osiguranima kod Europske investicijske banke (EIB)  i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 milijuna eura.

Dužina Lot-a 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan, je 4,9 km. Početak ove poddionice je na kraju dionice Lepenica - Tarčin, odmah poslije petlje Tarčin. U prvom dijelu predmetne autoceste, na mjestu uklapanja u prethodnu dionicu pa sve do početka mosta M1 - Raštelica 1, u dužini od 1200 m trasa je u dosta visokim nasipima i armiranoj zemlji. 

Nakon ovog sektora trasa prelazi mostom Raštelica 1 na suprotnu padinu. Most prelazi preko magistralne ceste M17 i rijeke Kalašnice. Most ima 13 raspona i ukupne je dužine 518 m.  Zbog ograničenog prostora predviđeno je odmorište tipa 1 (odmaralište bez uslužnih objekata).  Nakon lijevog odmorišta lociran je most M2 – Raštalica 2, koji premoštava magistralnu cestu i širu dolinu, tako da ovaj most ima 19 raspona i ukupnu dužinu 609 m. Bitno je napomenuti da je na ovom mjestu magistralna cesta u usponu, sa tri trake (traka za spora vozila).  

Desno odmorište zajedno sa uključnim i isključnim rampama locirano je na prostoru skoro od mosta M2 pa sve do ulaska u tunel Ivan.

Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci.

Video: 
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.