Ekonomija
Kako su nas u isto vrijeme zadesile dvije pandemije – korona i fake news? I kako ćemo dalje? Nažalost, nije samo korona virus dosegao razmjere pandemije. Svjedočimo još jednoj, podjednako opasnoj, pandemiji, koju je vrlo teško kontrolisati. Riječ je o, kako je popularno nazivaju, infodemiji, odnosno pandemiji lažnih vijesti
# branding.ba

Nažalost, nije samo korona virus dosegao razmjere pandemije. Svjedočimo još jednoj, podjednako opasnoj, pandemiji, koju je vrlo teško kontrolisati. Riječ je o, kako je popularno nazivaju, infodemiji, odnosno pandemiji lažnih vijesti. „Fake news“ je pojam s kojim se sve češće susrećemo u našoj svakodnevici. Sa svih strana smo bombardovani vijestima, pa postaje sve teže razlučiti koje su prave, a koje lažne. Od 2015. godine, kada je predsjednik Amerike, Donald Trump, dao veliku popularnost samom izrazu, obilježavajući sve vijesti koje mu se nisu dopale kao „fake“, pa do danas, vidimo da je osnovna osobina ovih vijesti eksponencijalno širenje.

Ovom temom i analizom širenja lažnih vijesti, virusa koji napada medijsku industriju, baviće se i deseto izdanje Brending konferencije. Potreba da se pronađe inovativno rješenje za kreiranje sigurnog medijskog prostora u ovom periodu se pokazala jačom nego ikad. Lista pitanja koja se nameću korisnicima medija u svim društvenim sferama je beskonačna, a vrijeme da na njih krenemo tražiti odgovore je „pet do dvanaest“. U tu svrhu, Brending konferencija će ugostiti regionalno poznatu medijsku ličnost, osobu koja nema „dlake na jeziku“, naročito kad je u pitanju razlučivanje istine od laži.

Ivan Ivanović je živi brand. Kroz svoj, po pitanju kvaliteta i popularnosti, nedodirljivi show “Veče sa Ivanom Ivanovićem“, on permanentno demonstrira hrabrost, duhovitost, posvećenost, talenat i znatiželju. Uvijek je spreman da se, na svoj ležeran i šarmantan, ali istovremeno dubok i pronicljiv način, uhvati u koštac sa svim društvenim situacijama. Već godinama, svojim britkim umom i riječju, bez greške dijagnosticira sve društvene probleme i anomalije.Takav čovjek nam treba, da nas provede kroz more informacija i dezinformacija, te nam otkrije kako da se zaštitimo od pandemije lažnih vijesti.

Upravo to će, na desetoj, jubilarnoj Brending konferenciji, učiniti Ivan Ivanović, jer ćemo biti u prilici da u razgovoru s njim ovu temu detaljno pretresemo. Zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u medijima, te činjenici da se profilisao u jednu od relevantnijih TV ličnosti naših prostora, Ivan Ivanović je, kao rijetko ko, proniknuo u tajne medijske industrije. Već godinama ga gledamo kako, poput Andersenovog dječaka, uzvikuje „Ali car je go“. Zbog toga se s pravom nadamo da će “ogoliti i ovog cara“ i pomoći nam da odvojimo istinu od laži. “Beskompromisna borba, iskrenost i velika želja da vas nasmijem makar jedan minut“ je ono što nam ovaj doajen TV industrije skromno obećava, a mi znamo da nas čeka puno više od toga.

Podsjećamo, agencija Via Media, odlučila je da deseto izdanje Brending konferencije ne otkazuje, nego da ga održi u digitalnom formatu. Pod upečatljivim sloganom „The Show Must Go On“, Brending konferencija ove godine postaje BK Online Week – platforma,  koja će trajati pet dana, od 18.05. do 22.05.2020., u seriji potpuno besplatnih webinara i intervjua. Via Media ne postavlja pitanje da li ćemo, negokako ćemo nastaviti dalje. A na njega će nam ove godine odgovarati najveći svjetski i regionalni stručnjaci. Među njima i Ivan Ivanović. Besplatno učešće osigurajte na www.branding.ba.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.