15.5 C
Sarajevo
28.03.2024

Nestlé tim prvi put predstavio poslovanje u BiH i buduće planove kompanije

Članovi Nestlé upravnog tima danas su prvi put u Bosni i Hercegovini govorili o konkretnim brojevima kompanije na globalnom i lokalnom nivou, ali i o planovima i  ciljevima za naredni period.

Istaknuto je da na području BiH djeluju kao kompanija Nestlé Adriatic i direktno zapošljavaju 17 ljudi, dok kroz široku mrežu distributera, vozača i ostalih zaposlenika koji čine cijeli tim indirektno zapošljavaju više od 100 ljudi.

Voditelj prodaje za BiH Dinko Jurišić naveo je da je Nestlé, kao kompanija, u prethodnoj godini na području BiH zabilježila rast od 2,6 posto, te prodaju od 19,24 miliona švicarskih franaka, a  nastavili su rasti i ove godine.

- OGLAS -

– Na tržištu BiH smo pristuni u sedam kategorija, a tržišni smo lideri u kategorijama instant kave i kulinarskog asortimana. U kategoriji instant kave vodeći smo s brendom Nescafé, sa 61,6 posto, te u kulinarskoj kategoriji majoneze, s brendom Thomy, s 42 posto. To nam daje dodatnu motivaciju da neprekidno razvijamo i ostale kategorije s kojima smo prisutni na tržištu – rekao je Jurišić.

Nadja Soldat, CCSD kategorijska menadžerica, dodala je da su u proteklih pet godina proveli značajan broj istraživanja, u kojima je sudjelovalo više od 100.000 njihovih potrošača iz regije.

– Potrošači u BiH prate svjetske trendove; oni prvenstveno žele kvalitetnu i nutritivno bogatu hranu, ali istovremeno žele znati i od čega je ona pripremljena, odnosno koji sastojci se u njoj nalaze. Mi aktivno radimo na unapređenju svakog pojedinačnog proizvoda, povećanjem količine voća, povrća, mikronutrijenata i cjelovitog zrna, a do sada smo iz proizvoda uklonili 40.000 tona šećera, 15.000 tona soli, i 6.200 tona zasićenih masti. Do 2030. smo sebi zadali još ambicioznije ciljeve, koji nas izuzetno vesele – kazala je Soldat. 

O agendi 2030. je govorila i voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé Adriatic Irena Kurtanjek, ističući tri ključna područja djelovanja – zdraviji život za 50 miliona djece, bolji životni standard za 30 miliona ljudi povezanih uz poslovanje kompanije i nulti uticaj na zagađenje okoliša.

– Samo u BiH, od 2012. do danas je u projekt Zdravo, koji za cilj ima educiranje osnovaca o zdravim životnim navikama s fokusom na pravilnu prehranu i važnost svakodnevnog bavljenja tjelesnom aktivnošću, na području BiH uloženo  više od 250.000 eura. Više od 12.000 djece iz 100 osnovnih škola, bilo je dio projekta, a istraživanja pokazuju da prosječna stopa povećanja znanja iznosi 14 posto. Dakako, taj projekt smo radili u saradnji s našim partnerom Atletskim savezom BiH, a njegovu važnost su prepoznali i Ministarstvo prosvjete i kulture RS, te Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke – istakla je Kurtanjek, saopćeno je.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA