15 C
Sarajevo
25.04.2024

Detalji nesreće u Indoneziji: Instrumenti zakazali samo dan prije tragedije

Tehnički dnevnik leta s Balija prema glavnom gradu Indonezije Jakarti otkriva kako je jedan od zrakoplovnih instrumenata bio “nepouzdan”, a pilot je morao predati upravljanje prvom časniku.

Boeing 737 MAX 8 srušio se u more sa 189 putnika. Nema znakova da ima preživjelih.

Zašto je instrument bio nepouzdan?

- OGLAS -

Tehnički zapisnik s prethodnog leta sugerira kako su instrumenti koji očitavaju brzinu bili nepouzdani, a instrumenti očitanja visine razlikovali su se na kapetanskim instrumentima i instrumentima prvog časnika.

Posada je unatoč očitavanjima odlučila nastaviti let i sretno je prizemljila u Jakarti.

Već ranije je direktor zrakoplovne kompanije kazao kako je zrakoplov imao “tehnički problem”, ali dodao je da je on riješen.

“Da je zrakoplov imao kvar, bilo bi nemoguće uzletjeti”, kazao je.

“Kada smo dobili izvještaj posade zrakoplova, odmah smo riješili problem”, dodaje.

Zrakoplovna kompanija posjeduje 11 Boeing 737 zrakoplova, ali nijedan nije imao sličan tehnički problem i nema planova o povlačenju istih iz putničkog prometa.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA