Biznis
Počela je nova Bingova praznična kampanja "KAD GLEDAMO SRCEM, BIRAMO DOBRO" Najveći trgovački lanac u BiH, Bingo d.o.o, započeo je ovogodišnju prazničnu kampanju pod nazivom "Kad gledamo srcem, biramo dobro".

Za kampanju je snimljen TV spot koji dodatno pojašanjava ono što se ovim sloganom namjerava reći.

-Želimo prenijeti poruku svim našim kupcima da se ne opterećuju brzinom kojom nam se praznici približavaju, da ih ne ponese stres praznične kupovine i da samo budu ono što već jesu, a to je - dobri ljudi-, kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Binga.

U sklopu praznične kampanje, Bingo će organizovati i dobrotvornu akciju u saradnji s udruženjem World Vision pod nazivom „Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci“.

Tokom ove akcije, zabavno-edukativna predstava Klovnologija i mnoštvo novogodišnjih paketića, obradovat će 500 djece u 5 bosansko-hercegovačkih gradova: Kalesija, Doboj, Kakanj, Zvornik i Breza.

Riječ je o djeci koja inače nemaju mogućnosti prisustvovati ovako radosnim, zabavnim i edukativnim događajima.

Bingo će, kroz donaciju udruženju World Vision BiH, omogućiti da i ta djeca ove godine osjete prazničnu čaroliju i dobiju razlog za osmijeh.

Darovnoj akciji "Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci" svako od nas može doprinijeti tako što će novogdišnji paketić za svoje najbliže kupiti u Bingu.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.