5.5 C
Sarajevo
24.04.2024

Golf 8 na test vožnji “krstario” sa isključenim benzinskim motorom

Sistem koji omogućava privremeno potpuno isključivanje benzinskog motora tokom vožnje i samim tim uštedu u potrošnji goriva, korišćen je i na Golfu 7, nakon redizajna, konkretno u modelu 1.5 TSI ACT BlueMotion iz 2017.

Novina u Golfu 8 je što je taj sistem unapređen kombinovanjem sa takozvanom “blagom” ili “lakom” hibridnom tehnologijom (mild-hybrid) sa 48-voltnim starter-generatorom i dodatnim 48-voltnim akumulatorom, a ova verzija motora dobila je oznaku eTSI. 

Tehnologija omogućava da se tokom vožnje automatski isključi benzinski TSI motor, kada kompjuter procijeni da njegov rad nije neophodan za kretanje.

- OGLAS -

Tokom ove test vožnje automobil je prevalio 33 km, a ukupno se kretao bez pomoći TSI motora 9 minuta i 45 sekundi, ili skoro četvrtinu vremena. Nova tehnologija trebalo bi da ubrza odlazak TDI dizelaša u istoriju, s obzirom na prednosti najnovijih benzinaca na planu uštede u potrošnji goirva.

Treba napomenuti da VW nudi Golf eTSI isključivo u verziji sa automatizovanim DSG mjenjačem sa duplim kvačilom, a oni koji bi i dalje da koriste manuelni mjenjač za promjenu stepena prenosa, moraće da se zadovolje sa običnim TSI modelima, bez opcije isključenja motora u vožnji, osim klasičnog stop-start sistema koji to čini prilikom zaustavljanja vozila na semaforu.

VW Golf eTSI dostupan je u opcijama sa 110, 130 i 150 KS, a proizvođač navodi da ovi modeli imaju za oko 10% manju potrošnju od ekvivalentnog običnog TSI benzinca.

Blagi hibridni pogon poboljšava i performanse automobila, pa Golf eTSI ima i bolje ubrzanje.

Pogledajte video test vožnje Golfa eTSI sa povremeno isključenim benzincem, koji je objavio “1001cars”:

 

 
- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA