6.6 C
Sarajevo
18.04.2024

Evropski trgovci nespremni za sigurnosne standarde koji stupaju na snagu u septembru 2019.

Dizajniran kako bi poboljšao iskustvo digitalnih plaćanja, sistem EMV 3-D Secure (ili EMV 3DS) uvodi nas u novu eru sigurnosti online transakcija. Snažna autentifikacija potrošača (SCA) postaje industrijski standard te će pružiti podršku bržem uvođenju novih tehnologija, poput biometrijske autentifikacije. Unatoč najavljenim promjenama, samo 14 posto europskih online trgovaca već podržava SCA, a njih 51 posto navodi kako će biti spremni nakon septembra 2019. godine ili pak uopće nemaju plan za njegovo uvođenje.

 

Snažna autentifikacija potrošača

Uvođenje snažne autentifikacije potrošača (SCA) bit će obvezno od septembra 2019. godine prema novoj Direktivi o platnim uslugama (PSD2). Stoga je važno da online trgovci budu pripremljeni prije roka. Dvije ključne stavke koje je potrebno ispuniti prije ljeta 2019. su:

- OGLAS -

1. Kontaktirati svog prihvatitelja kartica ili pružatelja usluga plaćanja kako biste bili sigurni da je vaša firma spremna i upisana u Identity Check.

2. Educirati korisnike. Obavijestiti ih kako će nastati promjene u iskustvu plaćanja, naglašavajući pritom koje prednosti korisnike očekuju (ne trebaju pamtiti šifre i manja je vjerovatnoća pevare).

Banke izdavatelji će također upisati svoje korisnike u sistem Identity Check i ponuditi im poboljšane metode, uključujući biometrijsku autentifikaciju.

Kako bi korisnicima pružio iskustvo jednostavnijeg online plaćanja, Mastercard pokreće Mastercard® Identity Check™ – rješenje za autentifikaciju nove generacije koje se temelji na EMV 3DS standardima. Novo Mastercardovo rješenje osmišljeno je kako bi se zadržala navika brojnih korisnika koji su navikli završiti kupovinu jednim klikom, uz istodobno minimiziranje nepotrebnih ometanja na samom kraju kupnje. Identity Check podržava sve SCA zahtjeve nove Direktive o platnim uslugama.

Online trgovina nastavlja prestizati klasičnu kupovinu. To je, naravno, iznimno pozitivno za online trgovce, ali istovremeno na njih stavlja pritisak osiguravanja sigurnih i jednostavnih digitalnih transakcija. Proveli smo prvu uspješnu EMV 3DS transakciju u septembru, a s našim Identity Check rješenjem uskoro će se uvesti nove metode autentifikacije, poput dinamičkih zaporki te biometrije, uključujući otiske prsta, lica, šarenice i prepoznavanja glasa. Cilj nam je sigurno online iskustvo koje je u skladu s budućnosti online trgovine, kako bismo omogućili sigurno online iskustvo, ali i ono koje je u skladu s budućnosti e-trgovine – izjavio je Milan Gauder, izvršni potpredsjednik, Mastercard Europe.

 

Digitalna trgovina postaje norma

S nižim povjerenjem i višim stopama prevare, jaz između digitalnih i fizičkih kupovina i dalje ostaje otvoreno pitanje. Stopa prevara za digitalna plaćanja u Europi je deset puta veća nego kod fizičkih transakcija što dovodi do negativnog utjecaja na korištenje.

Kako bi se pripremio za uvođenje Mastercard® Identity Check™, Mastercard je krenuo s pripremama koje su već u ranoj fazi pokazale kako novo rješenje dovodi do manje prevara, manje odbijanje kartica i bezbrižne autentifikacije za korisnike. Ne samo da je novo rješenje doprinijelo u poboljšanju korisničkog doživljaja, već ima pozitivni utjecaj na poslovanje trgovaca i izdavatelja kartica.

S obzirom na to da digitalna trgovina postaje norma, a novi regulatorni zahtjevi dolaze, potrebna su inovativna rješenja kako bi online trgovci i dalje mogli ispunjavati očekivanja svojih kupaca. U poređenju s trenutnim, naš novi sistem autentifikacije omogućava razmjenu deset puta više podataka između trgovaca i izdavatelja te nove mobilne mogućnosti, čime je visoko podignuta ljestvica u online trgovini – dodao je Milan Gauder.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA