Vijesti
Demantij na članak: Najveća Balkanska priča: Operacija "Ruski Aluminij" Demantij na članak pod nazivom: "Najveća balkanska priča: Operacija "Ruski Aluminij g.Denisa Kuljiša,koji je naš portal preuzeo sa stranice zurnalist.online objavljujemo u cijelosti

Na prortalu face.ba dana 14.jula 2019 objavljen je članak pod nazivom"Najveća balkanska priča: Operacija "ruski Aluminij autora g. Denisa Kuljiša, a kojeg je naš potral preuzeo sa stranice zurnalist.online. Na našu adresu 14.8.2019 godine stigao je demantij ispred PRVOG PLINARSKOG DRUŠTVA d.o.o sa sjedištem u VUKOVARU kojeg prenosimo u cijelosti: 

Poštovani, 

obraćamo Vam se punomoćnici PRVOG PLINARSKOG DRUŠTVA d.o.o OIB:58292277611 (nadalje u tekst: PPD) sa sjedištem u Vukovaru, Gospodarska zona 13, a u svezi s člankom g. Denica Kuljiša objavljenim 14.srpnja 2019.godine na portalu face.ba, pod naslovom "Najveća balkanska priča: Operacija "Ruski Aluminij, obzirom da isti sadrži niz neistinitih i zlonamjernih izjava, konstatacija i navoda. 

Jedan u nizu takvih navoda autora članka je : "uz ruski aluminij ide- ruski plin, koji se sad dobavlja preko Luke Ploče, od poduzeća PPD,koje distribuira energent kemaljske megakorporacije "Gazprom". 

Plin koji je drušvo PPD dostavljao Aluminiju uopće nije ruski, niti je od navedene ruske megakorporacije, kako ju naziva autor teksta, već je riječ o plinu koji je pribavljen od INA-e BiH ili Bosgasa, koji je lokalna tvrtka. Riječ je o isporuci plina temeljem dugogodišnjeg ugovora, konkretno o isporuci LPG-a (ukapljeni naftni plin), a ne LNG-a (ukapljeni prirodni olin). Naime, BiH nema potrebnu infrastrukturu (tj.plinovode) za distribusciju prirodnoga plina. Što je tiče LPG-a on je dostavljen i dostavlja se kamionima iz Sarajeva ili Rijeke, a ne Luke Ploče kako netočno insinuira autor članka. 

Daljnji netočan navod autora odnosi se na navodni ugovor koji bi PPD potpisao s društvom Gazprom, za 20milijardi dolara. Naime, ukupna vrijednost tog ugovora deset je puta manja od navedenog, odnosno na godišnjoj razini 200 milijuna dolara, a ugovor je sklopljen na razdoblje 10 godina.

U pogledu navoda autora vezanih za navodnu želju PPD-a za preuzimanjem Aluminija, ističenmo da je istina potpuno drugačija. Naime, PPD BiH dao je garanciju za Aluminij, s ciljem osiguravanja minimuma likvidnosti, čime se pmoglo opstanku Aluminija, a sve kako bi se osigurala isporuka robe koja je naručena i uredno plaćena. 

Autor članka netočno navodi da je PPD BiH tvrtka kćer OOD-a. Također, ističemo kako je unatoč konstrukcijama autora članka, nemoguće postati vlasnik bilo koje tvrtke u BiH otkupom dugova, jer je prema zakonima BiH zabranjeno pretvarati dug u kapital. 

Društvo PPD ne kupuje "sibirski plin", ne kupuje ga, "na Balkanu", nego u RH i u EU, pa su i ovi navodi autora u cjelosti deplasirani. 

Iz javno dostupnih podataka evidentno je da g. Josip Jurčević više nije u upravi Luke Ploče pa nije jasno zašto autor članka nije prije njegove objave provjerio podatak koji je javno dostupan, osim ako je imao za cilj netočno prikazati određene "činjenice" javnosti, s ciljem da se ista dovede u zabludu. 

Iz cijelog se članka sječe nedvojbeni dojam kako autor pokušava društvo PPD dovesti u spregu s ruskim kapitalom. Ističemo da je PPD u isključivom vlasništvu društva Energia Naturalis iz Vukovara, Gospodska zona 12. OIB: 65900776536, čiji je isključivi vlasnik fizička osoba, gospodin PAVAO VUJNOVAC, a što je javno dostupan podatak, zbog čega je povreda koju autor čini  tim veća. 

PPD naglašava kako ne želi niti pristaje da se njegovo poslovanje koje je u potpunosti transparentno i zakonito, dovodi u bilo kakvu sumnju ili negativan kontekst od strane autora teksta ili političkih stranaka te ne pristaje biti predmetom manipulacija u dnevno novinske i političke stvrhe.

Neosnovano imputiranje netočnih negativnih konotacija društvu PPD,izravno utječe na njegovo poslovanje, a time i dobrobit njegovih zaposlenika i njegovih obitelji, zbog čega mora biti korigovano i zaustavljeno.

Stoga, molimo da objavite ovaj demantij kao ispravak informacija objavljenih u navedenom članku g.Kuljiša, kako javnost ne bi bila u zabludi kako u vezi vlasništva , tako ni ciljeva PPD-a, a sve zbog neistinitih podataka i ničim potkrijepljenih zaključaka i konstatacija autora članka. 

 

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.