Organizatori kampanje i inicijative, agencija HEART, koja se u Hrvatskoj specijalizira za društveno odgovorne projekte, i Woman.Comm Club, vodeći regionalni klub žena iz komunikacijske industrije, okupili su se ispred Pozorišta mladih u Sarajevu s ciljem podizanja svijesti o problemu rodne nejednakosti u nazivima ulica. Istaknuto je da manje od dva posto ulica u Bosni i Hercegovini nosi imena žena. Podaci su alarmantni, pri čemu Sarajevo ima 1,63 posto, Tuzla 2,21 posto, a Zenica samo 1,36 posto ulica s imenima žena. U gradovima Tešanj, Bugojno i Gračanica nema nijedne takve ulice.
U tu svrhu, otvorena je web stranica www.velikanke.ba na kojoj građani mogu potpisati peticiju za preimenovanje, primjerice, jednog trga u Sarajevu po bh. velikankama ili onima koje će to postati. Projekt menadžerica agencije HEART, Ivana Geber, izrazila zadovoljstvo što se ova kampanja provodi i u Bosni i Hercegovini.
Direktorica Woman.Comm Cluba, Irena Miličević Vukoja, naglasila je da će ovakva inicijativa doprinijeti boljem društvu za sve te da će ostaviti dubok trag u bh. povijesti. Također, istaknula je važnost edukacije o bh. velikanima i velikankama, s obzirom na specifičnosti Bosne i Hercegovine.
Prisutni građani na događaju istaknuli su nedostatnu pažnju prema ženama iz historije BiH, uključujući i one koje imaju značajnu ulogu u suvremenom društvu. Stoga su izrazili svoju podršku peticiji dostupnoj na stranici velikanke.ba.
Projekt će biti ostvaren uz podršku Misije OSCE-a u BiH, fondacije CURE i Fortenova grupe, s ciljem postizanja ravnoteže između muških i ženskih imena prilikom nazivanja ulica, trgova i parkova u Bosni i Hercegovini.