Vijesti
Hodžić: Elysian kao ostvaren san! Armin Hodzic, influenser, student arhitekture i uskoro ponosni modni dizajner. Od malena je pokazivao afinitete i talent prema dizajnu i estetici, a danas ponosno govori o svom snu koji postaje realnost
#

Umjetnost je cijeli život bila dio njega. Kao mali uvijek je gledao majku kako projektuje zgrade, tvornice, kuće, a u svemu tome vidio je neku vrstu ljepote. Volio je da crta i uvijek je gledao mamu, danas uspješnu arhitekticu, koja ga je učila tehnikama povlačenja ravne linije i govorila da kad to savlada da je savladao pola posla.

S 12 godina je izrazio želju za slikanjem na platnu. Nisu to bile neke slike, ali ni da Vinci nije sjeo prvi put i naslikao Mona Lisu, ali su za njega bile Mona Lisa. Još uvijek ih čuva u garaži jer one predstavljaju početak njegovog puta ka uspjehu.

Kako je vrijeme prolazilo, tako se javila i ljubav za modom. Mama, primjetivši strast sina prema modi, objašnjavala je kako izgleda koji materijal i od čega je šta napravljeno. Kao što bi se reklo, bila je to ljubav na prvi pogled. S 15 godina je rekao da će se njegovi komadi nositi na Milano Fashion Weeku i tad je to postao njegov glavni cilj, san. Šest godina je čekao pravo vrijeme da započne cijelu tu priču, radio je na raznim istraživanjima i čekao. A sada može ponosno da kaže da kreće u realizaciju svog sna. Put je trnovit i težak, ali želja je jača od svake prepreke na tom putu. 

Kakav je to brend? U kojem smjeru ide?

-Brend je dio mene, nešto što postoji već dugo vremena. Samo ime Elysian predstavlja nešto predivno i kreativno, divno inspirisano, mirno i perfektno, sve ono čemu će brend težiti i šta će predstavljati. 

Elysian će se graditi kao jedan Bosansko-Hercgovački brend koji neće samo predstavljati mene kao dizjnera nego će ljudima iz modnog svijeta dati doznanja da i u Bosni i Hercegovini ima talentiranih umjetnika i da nismo mi zemlja trećeg svijeta. 

U BiH postoji mnogo talentiranih ljudi, koji bi mogli pomijerati granice u svakom poslu, ali ne postoji mogućnost, adekvatno obrazovanje, pa ni podrška okruženja, da bi se izvukao maksimalni potencijal iz ljudi. 

Ovim brendom želim da dam doznanja da su mladi budućnost svijeta. Da pružim podršku svim mladima koji žele pokazati šta sve mogu stvoriti, niste sami i koliko god da vam je teško ili ste na frontu kritika i osuda od strane društva, znajte, kritiku je najlakše dati, ali ne usudi se svako biti kritikovan od strane društva. 

 

Za uspjeh je potrebno vremena, a svaki trud i rad nađu svoje mjesto na naslovnici

 

Zašto ste odlučili realizirati tu ideju u BiH?  Smatrate li da ćete uspjeti? Hoće li se prodaja proširiti i na regiju?

-O uspjesima ne volim da govorim, niti volim da imam neka velika očekivanja. Za bilo kakav uspjeh potrebno je mnogo rada i vremena, jer ništa ne dolazi preko noći. 

Bosni i Hercegovini je potrebno nešto novo, drugačije, kvalitetno, svjetsko. Živimo na prostorima gdje se moda gleda kroz drugačiji par naočala. Ljudi su jako konzervativni i zatvoreni, plaše se napraviti promjenu u bilo kojem kontekstu, jer ih je sram i strah komentara okruženja u kojem se nalaze. Nemaju hrabrosti a ni prilike probati ili kupiti nešto novo. Zato će Elysian biti tu da im pruzi mogućnost da u moru dosadnih, istih, nekvalitetnih komada, pronađu nešto što će biti klasika ali i avant garda, kvalitetno i dugotrajno, ali najbitnije, pristupačno svim ljubiteljima mode. 

Kolekcija će se sastojati i od muških i od ženskih komada. Klasike i avant garda. Već godinu i po dana Hodžić intenzivno radi na istraživanju tržišta, razgovara s drugim dizajnerima, trgovcima i kupcima. Prvo predstavljanje brenda biti će na reviji u Sarajevu, koja je planirana za mjesec septembar, a potom slijedi predstavljanje na reviji u Zagrebu. Uz revije, planirana je i promocija na digitalnim platformama. Brend će biti dostupan na official web shopu, kao i na drugim brend platformama. U prvoj kolekciji će preovladavati bež, crna, bijela, siva i zelena. Tako da za svakoga po nešto.

Da li je iz ljubavi prema arhitekturi i umjetnosti izrasla ljubav prema konkretnim modelima i stilu? 

-Arhitektura je također bila dio mene cijeli život. Mama je arhitktica i kroz nju sam zavolio umjetnost u svakom smislu. O budućnosti ne mogu raspravljati ni nagađati, ne znam šta nosi dan a šta noć, ali znam da će arhitektura ostati moja velika ljubav ali dizajn je ipak dobio ovu bitku. 

Očekujete li dobar feedback od ljudi u BiH?

-Kao što sam već rekao, BiH je jako zatvorena zemlja, ali svaka roba nađe svog kupca. Da li će feedback biti dobar ili loš, ostaje da vidimo nakon što izbacimo prve komade. S tim da i loša kritika je dobra kritika, tako da se ne bojimo i ne bježimo od komentara. 

Šta će dominirati u kolekciji?

-Pored klasike u kolekciji će dominirati visoke naramenice, velike kragne i komadi koje će se moći prilagođavati prema vremenskim uvjetima. 

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.