Vijesti
Rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu napreduje: Novim tramvajima i trolejbusima neće upravljati GRAS? Izgledno je da novom prugom, kao ni novim tramvajima i trolejbusima, neće upravljati GRAS
#

Nakon tri sedmice radova, uklonjene su stare tramvajske šine od sarajevskog naselja Nedžarići do Ilidže. Istovremeno se izvode radovi za postavljanje novih tračnica.

Preostalo je da se uklone tračnice koje se nalaze na tramvajskom terminalu na Ilidži, a za očekivati je da će se to desiti tokom sljedeće sedmice. Radove, koji su počeli 26. augusta u Nedžarićima, vrši podizvođač kompanija "Bosman

Vrše se pripreme i za polaganje novih tračnica koje bi trebale biti na, kako je ranije najavio kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP) na betonskim pločama. Ranije je u razgovoru za "Klix" istakao da će se time postići da novom prugom po potrebi saobraćaju vozila hitnih službi te da bi se to moglo postići nivelacijom ceste i pruge.

Riječ je o rekonstrukciji pruge u dužini po 3,5 kilometara u oba smjera, a ministar Šteta je ove sedmice potvrdio da će stare tračnice biti prodate na licitaciji. Novac od ove prodaje bi trebao biti iskorišten za plaćanje dugova preduzeća GRAS. Tokom rekonstrukcije pruge na ovoj dionici, koja bi trebala trajati 60 dana ili do kraja oktobra, na ovoj dionici planirana je i gradnja nove raskrsnice kod stambenog naselja Bulevar.

Glavni izvođač radova je konzorcij kineskih kompanija "China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group" Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group. Po završetku rekonstrukcije od Nedžarića do Ilidže, ona će se nastaviti od Nedžarića do Čengić-Vile, a potom od Čengić Vile do Marijin-Dvora. Ukupno će biti rekonstruisano 21,4 kilometra pruge, a za šta je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 20,4 miliona eura.

Ovo će biti prva rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu nakon više decenija i trebala bi biti u potpunosti završena 2023. Početkom ovog mjeseca je potpisan i ugovor o kupovini 15 potpuno novih tramvaja švicarskog Stadlera, a koji će biti plaćeni 34 miliona eura. Novac je osiguran također kreditom EBRD-a.

Izgledno je da novom prugom, kao ni novim tramvajima i trolejbusima neće upravljati GRAS, odnosno da ova infrastruktura neće biti registrovana na ovo preduzeće zbog dugovanja od više stotina miliona KM.

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.