Vijesti
Ivan Stanković, najbolji regionalni stručnjak za marketing, komunikacijski mag, osnivač Communisa
Stanković: Medij? Frano Lasić i ja sa ženama zajedno! Svet objavi: Frano i Maja u vezi, a ja rogonja
Senad: Često koristiš izraz ''teorija velike nužde'', znam da ne misliš na sranje, ali ne znam na šta misliš? Stanković: Mala nužda je evolucija, a velika revolucija! Ljudi samo u velikoj nuždi urade drastične promjene!
Mislio sam da ću sa Balaševićem biti tim koji će pomiriti narod! Rekao sam mu idemo zajedno u Sarajevo, i to se desilo 1998. morao sam tu da budem, zbog sebe! To je bio više nego koncert, to je bio Balaševićev gest!

Kad sam završio srednju školu nisam znao čime ću se baviti u životu, ali sam se u srednjoj školi bavio fotografijom, tako da sam se dvoumio između kamere i režije, ali me nisu primili na Fakultet dramskih umjetnosti!

U ratu sam sanjao mjesecima da ću preko Unprofora doći u Sarajevo za vrijeme opsade, ali nisam uspio! Došao sam poslije Dejtona, na proljeće! To je bio jedan od najemotivnijih događaja u mom životu! Za vrijeme rata sam promijenio muzički ukus, prezirao sam Bijelo dugme, a Oliver Dragojević mi je bio ''ljiga'', a onda sam počeo da ih pjevam!  1996.  sam donio gibanicu kao pozdrav u Sarajevo, a moja raja je majci poslala pitu iz Sarajeva!

Senad: Kako kao marketinški stručnjak objašnjavaš Vučićevu medijsku sveprisutnost?

Stanković: Ja bih mu savjetovao da se ne pojavljuje toliko ali zato sam ja ovdje, a one je predsjednik! Vučić političar koji najbolje poznaje politički marekting, on to živi! Sve što mi znamo o komunikaciji pada u vodu! Ideologija je stvar koja pokreće čovječanstvo, neka vrsta vjere! Kod nas je ideologija kreptokratija! Kreptokratija- stranke su privatna preduzeća! Kod nas je sve drugačije, partijski sastanci više ne postoje, za vrijeme komunizma je partijski sastanak bio svetinja! U šta oni vjeruju?! Vjera je ta koja pokreće ljude naprijed! Kod nas je vjera u materijalna dobra važnija nego činiti nešto dobro!

Racionalno ponašanje je propalo, jer propala štednja! Ljudi koji varaju su uspjeli, ljudi bez morala su uspjeli, to je poražavajuće za nas, našu djecu! Nisam siguran koliko smo zreli za demokratiju, jer se demokratija uči! Ja ne vjerujem da smo svi isti, nismo! Neću da razgovaram sa osobom koju ne poštujem na neki način! U moju emisiju neću da dovodim nikoga iz politik i sa estrade! Brend je obećanje, ispunjenje! Senad daje obećanje da će intervju biti interesantan i provokativan razgovor, ne ide u senzacionalizam i to je suština njegovog brenda!

Senad: Hajmo se šaliti, ti si Ivan Stanković poznat po Maji Žeželj, urednici dnevnika N1....

Stanković: Sad si mi zabio go! Senad: Evo da izjednačim na svoj račun. Mene je Dario Džamonja predstavio kao Senada poznatog po vremenskoj prognozi Lejle Babović! Čitav svijet je sada pod ogromnim pritiskom informacija! Način komunikacije predsjednika je promijenjen totalno,  Trump komunicira preko Twittera, sada imamo sasvim novu paradigmu komunikacije, sve što se nekad radilo zaboravi, sve se mijenja, ljudi imaju koncertaciju kao mušica! Dobra vijest nije vijest! Da je past ujeo čovjeka nije vijest, da je čovjek ujeo psa jeste vijest! Emocije su te koje će pobjeđivati u budućnosti, sve se svodi na ono sviđa mi se, ne sviđa mi se bez obzira na ono što piše! Emocija je jedina koja će spajati ljude, koja će nešto da pokrene! 

Sada su se potrošači ubezobrazili, oni hoće da komuniciraju sa svojim brendovima, sam model komuniciranja mora da bude 5E: Prvo je ekseces, moraš da napraviš neko sranje kako bi te ljudi zapazili između stotina hiljada poruka, drugo je zabava, moraš da zabaviš potrošače na pravi način, ako si dosadan ide dalje, zatim experience oni dolaze u kontakt s tim brendom, počinju da ga koriste, ako su zadovolji kreće ljubav, oni vole taj brend. Moraš da budeš zapažen! Eksces može biti pozitivan ili negativan!

Išao sam na Himalaje, to je bila fantastična priča, bilo nas je 18 iz bivše Jugoslavije! Zadnji uspon počinje u 1:00h iza ponoći, kada sam došao do vrha mislio sam da je to kraj mog života! Prvi sam stigao, a jedini se nikad nisam bavio alpinizmom! Jedan od razloga zašto sam uspio, jeste što dosta stvari doživljavam kao igru! Nakon toga ne pada mi na pamet da se bavim bilo kakvim alpinizmom!

Vjerujem da čovjek mora da ide otvorenih očiju kroz život i da gleda prilike koje prolaze pored njega, životna sreća zavisi od dva faktora, jedan je kakav je stav, drugi je životna odluka! Čaša mora biti do pola puna, a ne do pola prazna! Život je donošenje odluka i nošenje posljedica zbog tih odluka, nije sudija kriv zbog promašenog gola, kriv si ti što g nisi zabio! Teško je izboriti se, ali imaš dvije opcije ili se umij ili se ubij!

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.