Vijesti
Velika eksplozija i ogroman bljesak u našoj galaksiji Velika eksplozija dogodila se u našoj galaksiji i ogroman bljesak prošao je kroz Sunčev sistem, a naučnici vjeruju da je to izazvala moćna neutronska zvijezda poznata pod nazivom magnetar.
#

Pozivajući se na naučni magazin “Nature Astronomy”, britanski list “Independent” objavio je da će novo otkriće pomoći razumijevanju eksplozija gama-zraka, koje su najmoćnije eksplozije u univerzumu.

Naučnici su saopštili da se bljesak pojavio iz magnetara, neobične neustronske zvijezde.

“Naše Sunce je vrlo obična zvijezda. Kada se ugasi, povećaće se i postati džinovska crvena zvijezda. Nakon toga će se raspasti u manju kompaktnu zvijezdu koja se naziva bijeli patuljak”, naveo je u izvještaju naučnik Univerziteta u Johanesburgu Sebur Razak, koji je vodio istraživanje.

On je, međutim, naglasio da zvijezde koje su dosta masivnije od Sunca “drugačije završavaju igru”. Takve zvijezde eksplodirau u supernovu, nakon čega iza sebe ostave malu kompaktnu neutronsku zvijezdu.

Neutronske zvijezde su uzročnici najsnažnijih eksplozija u svemiru. Takve eksplozije danas dovode do ometanja telefonskog signala, ali predstavljaju i način da se pogleda unazad do samog stvaranja kosmosa.

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.