Život i stil
Muškarac prijetio časopisu zbog upotrebe njegove fotografije, ispostavilo se da on nije na njoj Ugledni američki časopis MIT Technology Review je krajem februara objavio tekst o hipster efektu, u kojem je napisano da antikonformisti na kraju izgledaju isto
#

Naime, MIT Technology Review objavio je članak o studiji koja je provedena na Univerzitetu Brandeis, a u kojoj se tvrdi kako antikonformisti uglavnom na isti način djeluju nekonvencionalno, što rezultira time da svi izgledaju potpuno isto.

"Rezultati istraživanja pokazali su da svaki put kada grupa ljudi odluči da želi biti drugačija to rezultira time da svi usvoje iste obrasce ponašanja i isti stil", rekao je Gideon Lichfield, urednik časopisa MIT Technology Review.

U članku koji su objavili u svom časopisu koristili su fotografiju agencije Getty Images na kojoj je mlađi muškarac s bradom u kariranoj flanelnoj košulji i s kapom na glavi. Čim je članak objavljen redakciji časopisa MIT Technology Review obratio se jedan muškarac.

"Koristili ste uređenu fotografiju agencije Getty za priču o tome kako svi hipsteri izgledaju isto. Način na koji ste prenijeli ovu besmislenu vijest i bespotrebno upotrijebili moju fotografiju bez moje dozvole potvrđuje da nemate osnovnu novinarsku etiku", napisao je muškarac koji se pronašao u fotografiji, prijeteći da će poduzeti neophodne pravne radnje.

Urednik Gideon Lichfield i njegov tim odmah su kontaktirali agenciju Getty Images, a ispostavilo se da muškarac koji im se javio zapravo nije muškarac s fotografije.

"Članovi moje porodice i moj prijatelj iz djetinjstva poslali su mi tu fotografiju, svi smo mislili da sam ja na njoj. Imam sličnu kapu i majicu. Hvala vam što ste mi odgovorili i riješili problem", odgovorio im je.

Lichfield je cijelu priču podijelio na Twitteru objašnjavajući da nikada ne bi uzeo fotogrfiju bez dozvole i ističući da su zbog toga provjerili licencu.

"Sve ovo potvrđuje našu priču - hipsteri toliko liče da čak ne znaju razlikovati sebe od drugih", zaključio je Lichfield.

FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.