Život i stil
Preskakanje vijače – vježba koja ima brojne benefite za naše tijelo Preskakanje vijače je mnogoj djeci prvi susret sa svijetom sporta, pa kada je vidimo probudi nam stara sjećanja.
#

Pored efikasnog kardio treninga i jačanja donjeg dijela tijela, konopac za skakanje također pomaže u poboljšanju koordinacije, snage i agilnosti. Ljepota vijače je u tome što nije potrebno mnogo vremena ili prostora za početak.

Sve što vam treba je oko deset do petnaest minuta i jedna vijača.

Koristi preskakanja vijače?

Preskakanje vijače je vježba za cijelo tijelo sa velikim uticajem koja zahtijeva zamahnuće užeta preko glave, a zatim preskakanje preko njega dok prolazi pored stopala.

Vježba zahtijeva stalno kretanje koje pokreće vaše srce. Pošto konopac za skakanje zahtijeva brzo poskakivanje na prstima koristi se i za poboljšanje brzine i agilnosti.

Držite krajeve užeta u svakoj ruci, sa petljom užeta na tlu iza vaših peta. Prebacite konopac naprijed preko glave i ispred tijela.

Skočite dok vam prolazi ispod nogu.

Počnite da pravite kružne pokrete sa rukama na dršci užeta i pronađite svoj ritam.

Usredsredite se na to da držite grudi podignutim, a ramena i laktovi ne bi trebalo da se pomjeraju mnogo, većina pokreta dolazi iz vaših zglobova.

Dok skačete, obavezno držite koljena blago savijena.

Važno je prije nego što vijaču uvrstite u svoju opremu provjerite i da li je pravih dimenzija za vas.

Stanite na sredinu užeta jednom nogom i podignite krajeve blizu tijela.

Ručke bi trebalo da dođu do vaših pazuha ili ramena.

Pokušajte da kupite konopac koji možete da isječete na svoju veličinu ili onaj koji dolazi prema visini.

Preskakanje konopca zahtijeva kondiciju, fokus i dobar rad nogu.

Vježba aktivira skoro svaki mišić u tijelu dok ubrzava broj otkucaja srca brže od mnogih drugih vježbi.

Ostali članci
FACE TV vijesti u vasem email inboxu. Prijavite se na FACE Newsletter.